Skip to content

Zakończenie dodatkowej płatności za „Never Events” – Silniejsze zachęty dla bezpieczeństwa pacjentów cd

4 tygodnie ago

624 words

Po pierwsze, pracodawcy, konsumenci i liderzy pracy zaczęli skuteczniej współpracować w lobbowaniu na rzecz zwiększenia odpowiedzialności za podmioty świadczące opiekę zdrowotną. Na spotkaniu postępowych, dużych krajowych pracodawców w Minneapolis we wrześniu 2001 r., Uczestnicy uznali wspólną sprawę z konsumentami w zwiększeniu odpowiedzialności sektora opieki zdrowotnej w odniesieniu do wyników klinicznych. Następnie skontaktowali się z liderami konsumenckimi i pracownikami, aby utworzyć projekt ujawniania informacji konsumenckich i kupujących, który harmonizuje rzecznictwo ze strony pracodawców, pracowników i organizacji konsumenckich w zakresie polityk, które zwiększają przejrzystość funkcjonowania sektora opieki zdrowotnej i odpowiedzialności dostawców za poprawę wyników. Ten bardziej spójny, dwupartyjny głos klientów zwiększył odwagę graczy rządowych, aby podnieść wiarygodność dostawców, pomimo ostrożności ze strony branży medycznej. Po drugie, terminy nigdy nie zdarzają się i możliwe do uniknięcia poważne komplikacje szpitalne mają przewagę psychologiczną w obradach kongresowych. Nagrodzone nagrodą Nobla badania Kahnemana, Tverskiego, dotyczące negatywnego kadrowania i heurystyki dostępności sugerują, że ludzie są bardziej skłonni do podejmowania działań, gdy opisane działania są oznaczone w taki sposób, aby przekazywać raczej stratę, niż uniknąć korzyści zdobyte i gdy konsekwencje braku działania są mentalne. Nigdy zdarzenia i infekcje nabyte w szpitalu nie osiągają dobrych wyników w obu przypadkach. Rzeczywiście, Kenneth Kizer, który ukuł termin never events , gdy prowadził National Quality Forum, opierał się na swojej intuicji, że nosił dodatkowy ładunek psychiczny . (Kizer uważa, że uwaga na psychologiczną moc języka była kluczem do jego sukcesu w prowadząc kalifornijską inicjatywę na rzecz zaprzestania palenia tytoniu i szybko poprawiając wydajność szpitali Veterans Affairs).
Dodatkowe obciążenia dla pacjentów i ich baseny ubezpieczeniowe od potencjalnie zapobiegawczych komplikacji szpitalnych. Presja presji ustawodawczej i stanowej na podmioty świadczące opiekę zdrowotną, aby były bardziej odpowiedzialne za konsekwencje finansowe problemów jakościowych (patrz tabela) i inne źródła klinicznej nieskuteczności, będzie się tylko nasilać, jako że więcej wyborców o średnim dochodzie zostanie nieubezpieczonych lub niedoinwestowanych. Taka presja będzie nieuchronnie wymagać od lekarzy, aby nauczyli się systematycznie przebudowywać metody pracy klinicznej w celu ograniczenia błędów i marnotrawstwa – wspólne podejście w innych złożonych sektorach usług i produkcji. Tendencja ta pociąga za sobą również istotną zmianę w szkoleniu lekarzy, lepszą współpracę lekarzy z inżynierami systemów i innymi członkami zespołu klinicznego oraz przyjęcie elektronicznych systemów informacyjnych. W jaki sposób te fundamentalne zmiany zostaną ułatwione, pozostaje niepisany rozdział w rozwoju klinicznym w Stanach Zjednoczonych do godnego zaufania poziomu.
Na razie lekarze powinni przewidywać pilniejsze prośby ze strony szpitali o współpracę w usuwaniu dużych niedociągnięć we wdrażaniu najlepszych praktyk Narodowego Forum Jakości w zakresie bezpieczeństwa w szpitalach. Niektóre z tych praktyk wymagają istotnych zmian w przepływie pracy lekarzy, takich jak rutynowe korzystanie z list kontrolnych procedur i skomputeryzowane wprowadzanie zamówień Opóźnianie takich praktyk, które stanowią zagrożenie dla bezpieczeństwa pacjentów, stanowi obecnie większe ryzyko finansowe dla szpitali.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Poglądy wyrażone w tym artykule niekoniecznie odzwierciedlają poglądy organizacji, z którymi autor jest powiązany.
Nie zgłoszono żadnego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym artykułem.
Author Affiliations
Dr Milstein jest członkiem Komisji Doradczej ds. Płatności Medicare i jest także głównym lekarzem w Mercer Health and Benefits oraz dyrektorem medycznym Pacific Business Group w dziedzinie zdrowia – zarówno w San Francisco. Grupa Biznesowa Pacific pomaga zarządzać projektem ujawniania informacji konsumenckich i kupujących w ramach partnerstwa krajowego dla kobiet i rodzin, w którym dr Milstein jest członkiem zarządu.

[hasła pokrewne: okna pasywne, kabiny toaletowe, sprzątanie biur ]

Powiązane tematy z artykułem: kabiny toaletowe okna pasywne sprzątanie biur