Skip to content

Budowanie Momentum jako Demokracja Kuźnia Reforma służby zdrowia cd

1 miesiąc ago

555 words

A poza tym potrzebujesz kogoś, kto nie jest prywatną firmą ubezpieczeniową. Republikanie naciskali na uczestników okrągłego stołu, aby wyjaśnić, w jaki sposób plan publiczny mógłby zadziałać bez posiadania przewagi nad prywatnymi planami. Komentarze senatora Johna Cornyna (R-TX) były tępe: To interesujące, jak ten plan publiczny nazywa się teraz planem zorientowanym na klienta. Myślę, że bardziej opisowe jest twierdzenie, że jest to skierowany do Waszyngtonu plan nieuczciwej konkurencji, ponieważ rząd nie jest uczciwym konkurentem. Rząd ustala ceny, mówi, ile zapłaci, weźmie je lub odejdzie.
Karen Ignagni, dyrektor naczelny amerykańskich planów ubezpieczeń zdrowotnych, wyraziła również zdecydowany sprzeciw wobec publicznego planu ubezpieczeniowego, argumentując, że lepszym podejściem byłaby fundamentalna zmiana rządowej regulacji rynku ubezpieczeniowego i korekta innych niedociągnięć w prywatnym ubezpieczeniu – reformy, które są do przyjęcia dla jej organizacji, o ile wszyscy ludzie są objęci ubezpieczeniem. W rozmowie z senatorem Johnem Kerry (D-MA), który 5 maja wprowadził ustawę zakazującą ubezpieczycielom uznania płci danej osoby za czynnik ustalający składki na indywidualnym rynku ubezpieczeniowym, Ignagni przyznał, że praktyka powinna zostać wyeliminowana. Inni, którzy sprzeciwili się opcji planu publicznego to Stuart Butler z Heritage Foundation, John Castellani z Business Roundtable, Donald Danner z National Federation of Independent Business, R. Bruce Josten z Amerykańskiej Izby Handlowej i Scott Serota z Blue Cross i Blue Shield Association.
Sześć dni wcześniej, Komisja Finansów przeprowadziła pierwszą zamkniętą dyskusję, koncentrując się na opcjach politycznych, które zostały wydane tego samego dnia przez Baucusa i republikańskiego komitetu, senatora Charlesa Grassleya z Iowa5. Ich 48-stronicowy dokument przedstawił szereg zaleceń. , w tym propozycje mające na celu podniesienie atrakcyjności kariery w podstawowej opiece zdrowotnej poprzez płacenie lekarzom podstawowej opieki zdrowotnej skromnej premii, promowanie większej przejrzystości w relacjach między lekarzami i producentami wyrobów medycznych sprzedawanych rządowi oraz wyeliminowanie wyjątku regulacyjnego, który umożliwia lekarzom kierować pacjentów do szpitali specjalistycznych, w które inwestują (chociaż istniejące szpitale specjalistyczne będą mogły nadal samodzielnie się zgłaszać, z zastrzeżeniem pewnych zabezpieczeń).
Nie podjęto żadnych decyzji w sprawie tych i innych opcji politycznych określonych przez Baucusa i Grassleya, ale ich poglądy na ogół mają pierwszeństwo, gdy członkowie panelu oddają swoje głosy. Baucus i Grassley również opisali dwie alternatywy dla naprawienia wadliwego systemu płacenia lekarzy, którzy w 2010 roku musieli zapłacić 21% zniżki, chyba że Kongres wyeliminuje cięcie. Ani alternatywa nie zadawała zorganizowanej medycyny. Proponowana premia, która została zaoferowana lekarzom podstawowej opieki zdrowotnej (co najmniej 5% w stosunku do kwoty harmonogramu opłat) na określone wizyty pacjentów blednie w porównaniu z tym, do czego dąży American College of Physicians (roczny wzrost o 7,5 do 8% w opłatach Medicare w stosunku do pięcioletni okres).
Gdy debata reformatorska trwa nadal, wyzwaniem, które jeszcze bardziej budzi wyzwanie dla Demokratów, niż walka z publicznym planem, będzie znalezienie 1,2 biliona dolarów, z których wynika, że reformowany system opieki zdrowotnej ma kosztować ponad dziesięć lat – o ile nie zdecydują, jak to zrobiła administracja Busha, kiedy wygrała zasiłek Medicare na lekarstwa na receptę, aby opuścić rząd z inną nierzeczywistą bilionową bilionem dolarów
[podobne: badanie u lekarza medycyny pracy jak wygląda, trichoskopia Poznań, trichoskopia ]

Powiązane tematy z artykułem: ampułki do sonoforezy badanie u lekarza medycyny pracy jak wygląda trichoskopia